Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012

Μαργαριτάρια


Επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, πρέπει για λίγο να ευθυμήσουμε. Καθώς λοιπόν έληξε η εξεταστική περίοδος του Σεπτεμβρίου, σκέφτηκα να αναρτώ, μετά από κάθε εξεταστική, μαργαριτάρια εκπάγλου ομορφιάς από τα γραπτά των φοιτητών μου. Διαβάστε και θα συμφωνήσετε μαζί μου.

1. Στο ερώτημα αν η τρόικα αποτελεί όργανο της ΕΕ, οι απαντήσεις είναι απολαυστικές. Ας διαβάσουμε μερικές. 

"Η Τρώικα θεωρείται όργανο της ΕΕ εφόσον αποτελεί ένα οικονομικό επιτελείο εντασσόμενο στην Γερμανία ως μέλος της ΕΕ που διευθύνει και διαχειρίζεται τα οικονομικά θέματα της Ελλάδας. Αποτελεί με άλλα λόγια όχι απλό αλλά μικτό όργανο της ΕΕ".

Άλλη απάντηση:

" Η τρόικα αποτελεί οικονομικό επιτελείο της Γερμανίας, όπου εποπτεύει (δυστυχώς) την Ελλάδα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, θεωρείται όργανο της ΕΕ, αφού η Γερμανία είναι κράτος-μέλος της Ευρώπης. Επιπλέον από τη στιγμή που η τρόικα έχει νόμιμη υπόσταση θεωρείται ευρωπαϊκό όργανο".

Άλλη απάντηση:

"Τα μέλη της Τρόικα εκλέγονται από τα κράτη μέλη και ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Συνεπώς ανήκει στα υπερεθνικά κυβερνητικά όργανα".

Άλλη απάντηση:

"... Έτσι λοιπόν η τρόικα είναι τράπεζα από την οποία δανειζόμαστε λεφτά ώστε να ξεχρεώσουμε που στα μάτια μας φαίνεται σωτήρια αλλά δυστυχώς μας υποβιβάζει. Η τρόικα δεν ανήκει στην Ευρώπη. Είναι υπεύθυνη για τις εξωτερικές σχέσεις της Ευρώπης και συγκαλείται μόνο όταν υπάρχει ανάγκη. ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ".

Και μια τελευταία απάντηση:

"Η τρόικα δεν είναι όργανο της ΕΕ, γιατί είναι ανεξάρτητο παγκοσμίως όργανο".

2. Στο ερώτημα αν η Αλβανία μπορεί να γίνει μέλος της ΕΕ, οι απαντήσεις είναι εξίσου απολαυστικές. 

Ας δούμε δύο:

"Η Αλβανία μπορεί να γίνει μέλος της ΕΕ γιατί αν και η γεωγραφική της διάσταση πληρεί μερικώς την ιδιότητα του κράτους μέλους ως "Ευρωπαϊκού" γιατί βρίσκεται δίπλα στην Ευρώπη, θα πρέπει να αποκτήσει δημοκρατικό τρόπο διακυβέρνησης για να γίνει μέλος".

Η ωραιότερη όμως απάντηση είναι τούτη:

"Οι πολιτικές εξαθλίωσης των τελευταίων ετών στον Ευρωπαϊκό Νότο (καταρχήν) οδηγούν, ας μου επιτραπεί η έκφραση σε "αλβανοποίηση" - και όχι μόνο - τις ευρωπαϊκές κοινωνίες. Άρα η γειτονική χώρα θα έπρεπε να είναι μέλος μιας τέτοιας Ένωσης". (καλό ε;).

3. Στο ερώτημα πως αποκτάται και πως χάνεται η ευρωπαϊκή ιθαγένεια υπάρχουν λαμπρές απαντήσεις .

Παράδειγμα:

Πάνω από 30 γραπτά απαντούν στο ερώτημα ως εξής: "Η ιθαγένεια χάνεται λόγω εκπτώσεων" !!! Δεν μας διευκρινίζουν δυστυχώς αν πρόκειται για τις ... χειμερινές ή τις καλοκαιρινές εκπτώσεις .....

Μια άλλη εξίσου όμορφη απάντηση.:

"Το πρόβλημα με την ιθαγένεια προκύπτει από την ευκολία που μπορεί ένας πολίτης ακόμα και εκτός Ευρώπης να διεκδικήσει την ιθαγένεια αν έχει έστω και μονομερός (μονόπλευρα) μια σχέση με κάποια ευρωπαϊκή χώρα (δεύτερης γενιάς) ή μακρινή γενεολογική σύνδεση" (Δεν προσδιορίζει δυστυχώς πόσο .... μακρινή πρέπει να είναι η σύνδεση).

4. Στο ερώτημα αν μια Οδηγία μπορεί να αναπτύξει άμεσο αποτέλεσμα μια φοιτήτρια απαντάει:

"Μια οδηγία δεν μπορεί να αναπτύξει άμεσο αποτέλεσμα διότι αναπτύσσει επιδιωκόμενο αποτέλεσμα".

5. Μια τελευταία απάντηση στο ερώτημα σχετικά με το προφίλ του οργάνου της ΕΕ "Συμβούλιο Υπουργών".

"Το συνέδριο των υπουργών συνεδριάζει και συζητά τα προβλήματα των υπουργών και προσπαθεί να βρει λύση. Χαρακτηριστικό είναι η υπουργική αμοιβή και ασυλία που έχουν. Επίσης το συνέδριο αποτελούν πρώην πολιτικοί και μπορούν να βάλουν ξανά υποψηφιότητα εάν θέλουν. Το συνέδριο υπουργών εκλέγεται απ' τους υπουργούς κάθε 4 χρόνια, αλλά μπορεί να ανασταλθεί σε περίπτωση διάλυσης της βουλής" !!! (Δεν είναι πανέμορφο;)

6. Και το βραβείο ορθογραφίας στη μικρότερη πρόταση:

"Εφόσων η οδηγεία εντάσετε στο παράγογο δίκαιο έχει άμεση ισχή". Δεν είμαι σίγουρος όμως για την επιλογή μου και ρωτιέμαι μήπως το βραβείο πρέπει να απονεμηθεί σ' εκείνον το φοιτητή που στο πλαίσιο "έτος σπουδών", ανέγραψε: "8ο, επί πτυχίο"!!! Εσείς τι λέτε;


2 σχόλια:

  1. Δυστυχώς έχετε εκλάβει με λάθος τρόπο τον ρόλο σας στην εκπαίδευση. Ας μου επιτρέψετε να σας υπενθυμίσω ότι ρόλος δικό σας δεν είναι να ευθυμείτε με τα λάθη των μαθητών σας αλλά να προβληματίζεστε. Υπάρχουν δύο τινά... Η' τα παιδιά παρακολουθούν το μάθημά σας και παρά όλα αυτά γράφουν ότι γράφουν ή δεν το παρακολουθούν. Και τα δύο πάντως θα πρέπει να σας προβληματίσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Αν δεν μπορείς να δεις την αστεία πλευρά των γεγονότων τότε δεν έχεις καταλάβει τίποτα"

      Διαγραφή