Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

... Ερώτημα

... υπάρχει διαφθορά στο Πάντειο Πανεπιστήμιο;

1 σχόλιο:

  1. Ενα ρητορικο ερωτημα... Ποσο δικιο εχετε σε ολα οσα γραφετε.. Ολα αυτα τα εχουμε διαπιστωσει και εμεις απο τη σκοπια βεβαια των φοιτητων.. Η επιλογη μου να σπουδασω δημοσια διοικηση στο Παντειο ηταν συνειδητη και χαρηκα ιδιαιτερως οταν πριν 4μιση χρονια εμαθα πως περασα εκει. Που να ηξερα τι θα συναντουσα στην πορεια.. Το προγραμμα σπουδων απαραδεκτο που σκοπο εχει να υπηρετει μονο τις "αναγκες" των καθηγητων.. Να μην μιλησω και για τους ιδιους τους καθηγητες που διδασκουν εκει.. Ευτυχως που υπαρχουν και λιγες εξαιρεσεις.. Ειμαι απογοητευμενη για τα 4 χρονια που ξημεροβραδιαστηκα στο Παντειο, τωρα εχω μπει στο 5ο χρονο (παρολου που εχω περασει ολα τα υπολοιπα μαθηματα με αριστους βαθμους) γιατι ενας αγαπητος "συναδελφος" σας (μαλλον καταλαβαινεται ποιος), αρνειται να βαθμολογησει αντικειμενικα τα γραπτα και περναει μονο τους "ευνοουμενους" με αποτελεσμα να μην μπορω να παρω το πτυχιο μου.. Ετσι και εγω πλεον εχω απελπιστει απο την κατασταση και εχω ηδη στραφει σε ι.ι.ε.κ για να μαθω μια τεχνη (αισθητικη). Εκπλησσομαι ποσο αξιοπρεπη ειναι τα πραγματα εκει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή